Thursday, March 24, 2011

EEH, PAGI NI ADE PRESENTATION KE??? WTH!!

Arini jumaat cam bese aku ade satu class je harini pukul 10.30a.m. Seperti bse aku akan dilamun mimpi dgn bermandikan air lio basi. slrpppppp...  sedap-sedap aku tdo hdst aku berbunyi lagu "Devil Wears Prada" mmg potong stim abes waktu aku beradu tu.. sistem carutan aku terus kelajuan menyumpah seranah sang handset, lalu aku usha hdset aku ngn mamai sepet mata cina kna asap colok.. Mcg dari 'Kedah' berbunyi "man hg kt mana?"aku pon blurrrrrr.. what??? -.-". Setau aku, setakat ni tade appointment ape2 mengenai project MPM. Aku pon balas mcg dgn nawaitu smbg tdo, "aku kt uma. npe?. pastu 3 saat kemudian 'Kedah' balas kt aku "Arini present Tamadun la.. WTFISH! terbukak laju mata aku dgn suma boxer2 aku bukak campak berterabur trus masuk bilik air!! Dushhhh... sial gila aku bole lupa!! aku mandi 3 gayung cebok je, nak mandi shower mmg tak sempat ar siot!! dgan tak sabun bdnnyer ditambah ngn tagosok gg lagi . Mmg berbau tungkik sakai ar kan!! aku menyirap betol dgn berus gigi aku time tu plak dia boleh men "aum chak" dgn aku, mmg xjumpalahkan.. Nsib baek arini Jumaat jadi kolej aku setiap ari Jumaat bole pakai Baju Melayu, aku sarung badan aku cam nangka busuk pon tadi dgn keadaan kebusukan gila. Amik helmet , on motor aku press full throttle dah macam gaban gila da melayang baju aku belakang, lampu merah suma aku redah time tu aku pikir presentation je dalam otak... Sampai je belakang aku parking moto port belakang, bukak helmet suma aku terus gerak masuk dlm kolej. Masuk dalam kolej aku terus aku naik tangga sampai TINGKAT LIMA ulang balik TINGKAT LIMA!! time tu lif pon aku da lupa dah ... Sampai je class kt tingkat Lima aku da cungap-cungap kambing dah, time tu aku nampak team aku baru nk present Botak ngn kedah dah ready dah.. Masuk class je ustazah tye "Ilman betul ke kamu masuk class ni?? aku dgn mamai ayam ckp " aah class ni Ustazah" maka tercetuslah dialog aku dgn Ustazah, "Kamu tau tak class sy start pukul berapa? err. aku da terkedu diam ayam ... "tau ustazah"  ustazah tak puas hati dia tye aku lagi.. "Da tau napa dtg lmbt?" aku pon dgn muka tahan kentut jwb "Saya tertido ustazah" . Perghh, amik kau satu class gelak aku. hahahhhahahaa. Aku pon start presentation dgn kelam kabut, aku baca je kt slide tanpa kasi "Assalamualaikum & salam pengenalan... Sekali lagi aku kena gelak satu class. hahahaha (cibainyer sgtkan) Pastu aku cntrl kelam aku sbb aku da pnat gila tadi siakkk, baca pon cam tade nafas pastu part 2 botak back up untuk present. Da abes je aku amik port duduk "Kedah" punya, & 'Kedah' pon tatau nk stay mne, last skali dia amik port belakang. haha. Yang izzah kt blakang aku plak ckp "Ilman ni lawak ar" aku pon nak haram tahan gelak.. haha. Abes je class present aku & bob anta Assignment CITE kt bilik lecturer, time nk kuar bilik tu tembung plak ngn ustazah sambil sengih sengih tepi pintu usha aku, aku da tau da dia nak cakap ape dah tu "Ilman ouh ilman macam-macamlah kamu ni' . Bob ngn aku pon gelak2 je. Time abes settle suma benda kt kolej aku blah amik motor isi minyak, pecut balik umah ak kaw2... Sampai je uma amik lappy ,Hah! inilah hasil luahan hati cerita malang aku episod Presentation. bahahhahhahah. Pasni aku janji aku tak lupa waktu presentation lagi! hahahhahahaha


Kesimpulannyer rerajinlah tido sebelum Presentation. hahahah

0 comments: