Monday, March 21, 2011

one two three happy new blogger :)

woahhh.. keterharuan aku dpt menghasilkan sebuah blog sekali lagi dlm taun ini! muahahahahha. Ini merupakan anak bongsu aku yg terakhir & anak emas yg akan aku belai belai sepanjang tahun ini. chupp !! chuppp!! (ciuman kasih syg bersertakan air lio basi dbrikan kt ank aku ni) Blog ini merupakan hasil tuntutan peminat peminat yg mahukan karya terulung aku ni dikomersialkan ke peringkat yg lebih tinggi setinggi michael jordan player basketball NBA. Firstly aku buat blog ni saje-saje nak share cerita & aku pon suka usha blog bebudak blogger yang sempoi & terbaboooOm ! aku respect kt blogger yg ade cte yg mnarik kreatif & inovatif dari segi mutusamy yg korang produce! Blog aku ni pon sesimple je, aku belum explore dgn details untuk memperkemaskan sentuhan terakhir keemasan aku untuk blog ni. Btw nak tau ttg aku bolelah view profile sbgai salam perkenalan, kalo bole tinggalkan no telefon sekali di komen. :) haha. Aku lebih selesa dikenali dgn nama "TOMAN" .  "Hei i',m TOMAN and you?"





motif gambar ni : aku punya suka je. haha

0 comments: